Ci sò parechji trattamenti superficiali chì ponu esse aduprati per e parti in aluminiu lavorate à CNC. U tipu di trattamentu adupratu dipenderà da i requisiti specifichi di a parte è da a finitura desiderata. Eccu alcuni trattamenti superficiali cumuni per e parti in aluminiu lavorate à CNC:

1. Anodizazione / Anodizazione dura
Questu hè un prucessu in u quale un stratu d'ossidu hè cultivatu nantu à a superficia di l'aluminiu. L'anodizazione pò furnisce una finitura durevule è resistente à a currusione chì pò esse tinta in una varietà di culori. Pò esse chjaru, neru, rossu, blu, viola, giallu o qualsiasi culore chì avete bisognu secondu u vostru disignu.
2. ALTEF (Teflon)
ALTEF (Teflon) hè un tipu di prucessu di trattamentu di superficia utilizatu in pezzi machinati CNC. Significa Aluminum Teflon Electroless Nickel Plating, è implica u depositu di un stratu finu di nichel elettroliticu nantu à a superficia di a parte in aluminiu, seguitu da un stratu di Teflon.
U prucessu ALTEF hè adupratu per migliurà a resistenza à l'usura è riduce u cuefficiente di attritu di e parti in aluminiu. U stratu di nichel senza elettroliti furnisce una superficia dura è resistente à a currusione chì migliora a durabilità di a parte, mentre chì u stratu di Teflon riduce u cuefficiente di attritu trà a parte è altre superfici, migliorandu e proprietà di scorrimentu di a parte.

U prucessu ALTEF funziona prima pulendu a parte d'aluminiu per rimuovere qualsiasi impurità o contaminante. A parte hè poi immersa in una soluzione chì cuntene i prudutti chimichi di nichelatura elettrolitica, chì depositanu un stratu di nichelatura nantu à a superficia di a parte per mezu di un prucessu autocataliticu. U stratu di nichelatura hè tipicamente di circa 10-20 micron di spessore.
Dopu, a parte hè immersa in una suluzione chì cuntene particelle di Teflon, chì aderiscenu à u stratu di nichel è formanu un stratu finu è uniforme di Teflon nantu à a superficia di a parte. U stratu di Teflon hè tipicamente di circa 2-4 micron di spessore.
U risultatu di u prucessu ALTEF hè una superficia assai resistente à l'usura è à bassu attritu nantu à a parte in aluminiu, chì hè ideale per l'usu in applicazioni d'altu rendimentu è di precisione, cum'è l'industrie aerospaziale, automobilistica è medica.
3. Rivestimentu in polvere
Questu hè un prucessu in u quale una polvere secca hè applicata elettrostaticamente à a superficia di l'aluminiu è poi cotta per furmà una finitura decorativa durevule.


4. Lucidatura chimica
Stu prucessu usa prudutti chimichi per caccià una piccula quantità di materiale da a superficia di l'aluminiu per creà una finitura liscia è brillante.
5. Lucidatura meccanica
Stu prucessu implica l'usu di una seria d'abrasivi per caccià u materiale da a superficia di l'aluminiu per creà una finitura liscia è brillante.
6. Sabbiatura
Stu prucessu implica l'usu di aria o acqua à alta pressione per spruzzà sabbia o altri materiali abrasivi nantu à a superficia di l'aluminiu per creà una finitura testurizzata.
