Macchina CNC d'operazione

Fusione à pressione

Chì ghjè a fusione à pressione

A fusione à pressione hè un prucessu di fabricazione utilizatu per pruduce pezzi metallichi cù alta precisione dimensionale è finitura superficiale. Implica furzà u metallu fusu in una cavità di stampu sottu alta pressione. A cavità di u stampu hè creata da dui stampi in acciaio tempratu chì sò lavorati in a forma desiderata.
U prucessu principia cù a fusione di u metallu, tipicamente aluminiu, zincu o magnesiu, in un fornu. U metallu fusu hè tandu iniettatu in u stampu à alta pressione aduprendu una pressa idraulica. U metallu si solidifica rapidamente in u stampu, è e duie metà di u stampu sò aperte per liberà a parte finita.
A fusione à pressione hè largamente aduprata per pruduce pezzi cù forme cumplesse è pareti sottili, cum'è blocchi motore, alloggiamenti di trasmissione è vari cumpunenti automobilistici è aerospaziali. U prucessu hè ancu pupulare in a pruduzzione di beni di cunsumu, cum'è ghjoculi, utensili di cucina è elettronica.

DIE1

Pressofusione

A fusione à pressione hè un prucessu abbastanza spezializatu chì s'hè sviluppatu più soprattuttu in u XXu seculu. U prucessu di basa hè custituitu da: u metallu fusu hè versatu/iniettu in un stampu d'acciaiu è per via di una pressione à alta velocità, custante è intensificante (in a fusione à pressione) è u raffreddamentu di u metallu fusu si solidifica per furmà una fusione solida. Tipicamente, u prucessu stessu dura solu uni pochi di secondi è hè un modu rapidu per furmà un pruduttu metallicu da a materia prima. A fusione à pressione hè adatta à materiali cum'è stagnu, piombu, zincu, aluminiu, magnesiu à leghe di rame è ancu leghe di ferru cum'è l'acciaiu inox. E principali leghe aduprate oghje in a fusione à pressione sò l'aluminiu, u zincu è u magnesiu. Da e prime macchine di fusione à pressione chì orientavanu l'utensili di fusione in orientazione verticale à u standard avà cumunu di orientazione è funziunamentu orizzontale, quattru tensioni di barre di collegamento è fasi di prucessu cumpletamente cuntrullate da computer, u prucessu hà avanzatu in l'anni.
L'industria hè diventata una macchina di fabricazione mundiale, chì fabrica cumpunenti per una varietà d'applicazioni, assai di e quali saranu à portata di manu postu chì l'applicazione di u produttu di pezzi fusi hè cusì diversa.

Vantaghji di a fusione à pressione

Alcuni di i vantaghji di a fusione à alta pressione:

• U prucessu hè adattatu à a pruduzzione di grande vulume.

• Pruduce pezzi fusi abbastanza cumplessi rapidamente paragunatu à altri prucessi di furmazione di metalli (per esempiu, a machinazione).

• Cumponenti d'alta resistenza prudutti in a cundizione di fusione (sottumessu à cuncepimentu di u cumpunente).

• Ripetibilità dimensionale.

• Sezzioni di parete fine pussibuli (per esempiu 1-2,5 mm).

• Bona tolleranza lineare (per esempiu 2 mm/m).

• Bona finitura superficiale (per esempiu 0,5-3 µm).

https://www.lairuncnc.com/steel/
Fusione à camera calda

U prucessu di fusione à pressione in camera calda implica a fusione di lingotti di metallu in un fornu situatu vicinu / integrale à a mezza piastra fissa di a macchina di fusione à pressione è l'iniezione di metallu fusu per mezu di un pistone immersu direttamente attraversu u collu di cignu è l'ugellu è in l'utensile di a matrice. U collu di cignu è l'ugellu necessitanu riscaldamentu per impedisce u metallu di congelamentu prima ch'ellu ghjunghje à a cavità di a matrice, tuttu l'elementu di riscaldamentu è di metallu fusu di stu prucessu hè da induve vene a designazione camera calda. U pesu di u colu hè determinatu da a corsa, a lunghezza è u diametru di u pistone, è ancu da a dimensione di a manica / camera è ancu l'ugellu ghjoca un rolu chì deve esse cunsideratu durante a cuncepimentu di a matrice. Una volta chì u metallu s'hè solidificatu in a cavità di a matrice (ci vole solu uni pochi di secondi), a mezza piastra mobile di a macchina à a quale hè fissata a metà mobile di a matrice si apre è a fusione hè espulsa da a faccia di a matrice è rimossa da l'utensile. E facce di a matrice sò poi lubrificate per mezu di un sistema di spruzzatura, a matrice si chjude è u prucessu si ripete.

Per via di questu sistema di fusione/iniezione di metallu "chjusu" è di u minimu muvimentu meccanicu, a fusione à pressione in camera calda pò furnisce migliori economie per a pruduzzione. A lega metallica di zincu hè principalmente aduprata in a fusione à pressione in camera calda chì hà un puntu di fusione abbastanza bassu chì offre ulteriori vantaghji per una bassa usura di e macchine (vaschetta, collu di cignu, manicotto, pistone, ugello) è ancu una bassa usura di l'utensili per a matrice (dunque una vita di l'utensili più longa paragunata à l'utensili per a fusione à pressione in alluminio - sottumessa à l'accettazione di a qualità di a fusione).

DIE2

https://www.lairuncnc.com/plastic/

Colata à camera fredda

U nome camera fredda vene da u prucessu di versamentu di u metallu fusu in una camera fredda/manica di colpu chì hè attaccata attraversu a mezza piastra fissa di a matrice à u spinu di l'utensile di mezza matrice fissa. I forni di fusione/manica di metallu fusu sò tipicamente situati u più vicinu pussibule à l'estremità di u colpu di a macchina di colata sottu pressione in modu chì un operatore manuale o una siviera di colata automatica possa estrarre u metallu fusu necessariu per ogni colpu/ciclu cù una siviera è versà u metallu fusu in un foru di colata in a manica/camera di colpu. Una punta di u pistone (chì hè una parte usurabile è rimpiazzabile, lavorata cù precisione à u diametru internu di a manica di colpu cù una tolleranza per l'espansione termica) cunnessa à u pistone di a macchina spinge u metallu fusu attraversu a camera di colpu è in a cavità di a matrice. A macchina di colata sottu pressione, quandu hè dumandata, realizzerà a prima tappa per spinghje u metallu fusu oltre u foru di colata in a manica. Ulteriori tappe si svolgenu sottu pressioni idrauliche aumentate da u pistone per iniettà u metallu fusu in a cavità di a matrice. Tuttu u prucessu dura pochi secondi, a pressione rapida è intensificante è ancu a calata di a temperatura di u metallu face chì u metallu si solidifichi in a cavità di a matrice. A mità mobile di a piastra di a macchina di fusione à pressione si apre (à a quale hè fissata a mità mobile di l'utensile di fusione) è espelle u getto solidificatu da a faccia di a matrice di l'utensile. U getto hè rimosso, e facce di a matrice sò lubrificate cù un sistema di spruzzatura è dopu u ciclu hè ripetutu.

E macchine à camera fredda sò adatte per a fusione di l'aluminiu à pressione, e parti di a macchina (manica di colata, punta di u pistone) ponu esse rimpiazzate cù u tempu, e maniche ponu esse trattate cù u metallu per aumentà a so durabilità. A lega d'aluminiu hè fusa in un crogiolu ceramicu per via di u puntu di fusione relativamente altu di l'aluminiu è di a necessità di riduce u risicu di presa di ferru chì hè un risicu in i crogioli ferrosi. Siccome l'aluminiu hè una lega metallica relativamente ligera, permette a fusione di pezzi fusi grandi è pesanti o induve hè necessaria una maggiore resistenza è leggerezza in i pezzi fusi.

DIE3