Machinazione CNC di pezzi di rame per u settore medicale
Specificazione di e parti di machinazione CNC cù materiale di rame
U rame hè ancu non magneticu è ùn produce micca scintille, ciò chì u rende adattatu per l'usu in apparecchiature mediche esposte à currenti elettriche o campi d'alta tensione. U rame hè ancu resistente à a currusione, ciò chì ne face una ottima scelta per l'apparecchiature mediche esposte à l'acqua o à altri liquidi. A lavorazione CNC in rame permette a pruduzzione di pezzi cumplessi è intricati cù un altu gradu di precisione è accuratezza. I pezzi di rame ponu esse lavorati secondu specifiche è tolleranze esatte, assicurendu chì l'apparecchiature mediche sianu sicure è efficaci.
1. Materiale di rame: C110 (99,9% rame)
2. Prucessu: Machinazione CNC
3. Tolleranza: +/-0,01 mm
4. Finitura: Naturale 5. Applicazione: Aduprata in elettronica, elettrica, illuminazione è altre industrie.
Vantaghju di a machinazione CNC di u rame
U rame machinatu CNC offre parechji vantaghji, cum'è alta precisione è accuratezza, eccellente rapportu resistenza-pesu, bona cunduttività termica è elettrica, maggiore resistenza à a corrosione paragunata à altri metalli, stabilità dimensionale in una larga gamma di temperature, tempu di macchina riduttu per via di a so malleabilità è facilità di machinabilità.
1. Forza è durabilità superiore - U rame hè un materiale estremamente resistente è hè capace di resiste à alte temperature, pressione è usura. Questu ne face una scelta eccellente per l'applicazioni di machinazione CNC, postu chì pò esse adupratu in una larga varietà di applicazioni è hè capace di resiste à i rigori di operazioni di machinazione ripetitive è di alta precisione.
2. Eccellente cunduttività termica - L'eccellente cunduttività termica di u rame u rende ideale per l'applicazioni di machinazione CNC chì richiedenu operazioni di tagliu è perforazione di precisione. Questu garantisce chì u pruduttu finitu avarà u più altu livellu di accuratezza è precisione.
3. Alta cunduttività elettrica - Sta caratteristica face di u rame un materiale ideale per l'operazioni di machinazione CNC chì richiedenu cablaggi o cumpunenti elettrici.
4. Ecunomicu - U rame hè generalmente menu caru chè l'altri metalli, ciò chì ne face a scelta perfetta per i prughjetti di machinazione CNC chì necessitanu un gran numeru di pezzi o cumpunenti.
5. Facile da travaglià - U rame hè un materiale faciule da travaglià, chì permette una pruduzzione più rapida è una maggiore precisione.
Cumu u rame in e parti di machinazione CNC
A machinazione CNC di pezzi di rame implica l'usu di strumenti di taglio di precisione cum'è frese a candela per rimuovere materiale da a pezza secondu un percorsu prugrammatu. A prugrammazione per a machinazione CNC hè fatta per mezu di un software di cuncepimentu assistitu da computer (CAD) è hè poi trasferita à a macchina via codice G, chì li permette di processà ogni muvimentu à turnu. I pezzi di rame ponu esse perforati, fresati o torniti secondu l'applicazione. I fluidi per a lavorazione di i metalli sò ancu cumunemente usati durante i prucessi di machinazione CNC, in particulare quandu si tratta di metalli più duri cum'è u rame chì richiedenu una lubrificazione extra.
A machinazione CNC di pezzi di rame hè un prucessu di machinazione chì usa macchine à cuntrollu numericu di computer (CNC) per modellà materiali di rame. U rame hè adupratu in una varietà di applicazioni CNC, cumprese a prototipazione, stampi, dispositivi è pezzi d'usu finale.
A machinazione CNC di u rame richiede l'usu di software specializatu è macchine CNC dotate di l'arnesi adatti per taglià è modellà accuratamente u materiale. U prucessu principia creendu un mudellu 3D di a parte desiderata in un prugramma CAD. U mudellu 3D hè tandu cunvertitu in un percorsu di l'utensile, chì hè un inseme d'istruzzioni chì programmanu a macchina CNC per pruduce a forma desiderata.
A macchina CNC hè tandu caricata cù l'utensili adatti, cum'è frese à candela è punte di trapano, è u materiale hè tandu caricatu in a macchina. U materiale hè tandu machinatu secondu u percorsu di l'utensile prugrammatu è a forma desiderata hè prodotta. Dopu chì u prucessu di machinazione hè cumpletu, a parte hè ispezionata per assicurassi chì risponde à e specifiche. Se necessariu, a parte hè tandu finita cù una varietà di prucessi post-machinazione cum'è a lucidatura è a lucidatura.
Chì pezzi di machinazione CNC ponu aduprà per u rame
I pezzi di rame machinati da CNC ponu esse aduprati per una varietà di applicazioni, cumpresi cumpunenti elettronichi è connettori, pezzi automobilistici d'alta precisione, cumpunenti aerospaziali, apparecchiature mediche, assemblaggi meccanichi cumplessi è assai di più. I pezzi di rame machinati da CNC sò spessu placcati cù altri metalli per migliurà a cunduttività o a resistenza à l'usura.
I pezzi di rame machinati da CNC ponu esse aduprati per una varietà di applicazioni, cumpresi connettori elettrici, alloggiamenti di motori, scambiatori di calore, cumpunenti di putenza fluida, cumpunenti strutturali è cumpunenti decorativi. I pezzi di rame sò ideali per a machinazione CNC per via di a so alta conducibilità elettrica è termica, è a so eccellente resistenza à a corrosione. U rame machinatu da CNC pò ancu esse adupratu per creà forme è pezzi intricati cù tolleranze precise.
Chì tipu di trattamentu di superficia hè adattatu per e parti di machinazione CNC di rame
U trattamentu di superficia più adattatu per a machinazione CNC di pezzi di rame hè l'anodizazione. L'anodizazione hè un prucessu chì implica elettro trattendu chimicamente u metallu è furmendu un stratu d'ossidu nantu à a superficia di u materiale chì aumenta a resistenza à l'usura è a prutezzione da a currusione. Pò ancu esse adupratu per furnisce finiture decorative cum'è culori brillanti, finitura opaca o toni brillanti.
E leghe di rame sò generalmente trattate cù nichelatura elettrolitica, anodizzazione è passivazione per prutege a superficia da a corrosione è l'usura. Quessi prucessi sò ancu aduprati per migliurà l'estetica di a parte.
Applicazione:
Industria 3C, decorazione di l'illuminazione, apparecchi elettrici, pezzi d'auto, pezzi di mobili, utensili elettrici, apparecchiature mediche, apparecchiature di automatizazione intelligente, altre parti di fusione di metalli.











